Mr.Purple.Here! ㋡
Welcome !
Hey ! Good days to you!


.WELCOME TO MY AWESOME BLOG.

Status : my blue blog !
Home About Exchange Stuff

Tagboard
Footprints here!




Lovely Follower
Follow me Follow u:)





Credits
Thxx !


Template by : Mr Purple
Picture from : We Heart It
Other : Google , Afiqah


Raya 2012 ^.^ ★

Assalamualaikum hi
raye tahun ni dekat johor , raya tahun depan maybe dekat kampung kl...

 Nad with my sister n my lovely mom :) *nak dekat same tinggikan? hehe

 my brother younger , irfan die seorang yang ngade2 but pandai buat lawak..
 my brother asyraaf n irfan.. budak nakal dan suke cari pasal..
 gelagat irfan time shooting.. hahaha .. pandai buat style.. my sibling Alya , Nad , Asyraaf & Irfan


                                                                                        

My lovely Family ^.^ 
thanks for read  hehehe ..