Mr.Purple.Here! ㋡
Welcome !
Hey ! Good days to you!


.WELCOME TO MY AWESOME BLOG.

Status : my blue blog !
Home About Exchange Stuff

Tagboard
Footprints here!




Lovely Follower
Follow me Follow u:)





Credits
Thxx !


Template by : Mr Purple
Picture from : We Heart It
Other : Google , Afiqah


Aku terlalu Ego atau terlalu pentingkan diri sendiri? ★




Me | via Tumblr
adakah aku pentingkan diri sendiri? atau aku terlalu ego? yes! tapi sebelum itu sorry aku athikah sebab aku on fb kau. Serieslah aku cakap lepas Nad update dekat blog pasal "mian heyo" selepas beberapa hari Nad ajak Bella lepak dekat depan rumah and then she say "amir suka zaheerah" ahhhbushhhh! *batu jatuh. Aku macam tak percaya. Dan akhirnya aku dapat tahu pasal berita tu dari sini V

 
Bila dah bagi tahu dia suka Za asal tanya - tanya lagi pasal aku? Dan yang paling aku sentap!
Yarh! itu dia bom nuclear meletop! BOMKEDEBABOOOOMMMM! apa- apa pun aku akan ingat balik sama ada aku cakap benda tu atau tidak?? Aku dah tak boleh ingat benda tu.. 
Dah takde hati so nak kawan jelah? okey but! asal kau suka kawan aku? asal kau tak suka orang lain je? *tak faham? buat buat faham je okey ^.^b dan..

 yes kalau kawan dengan aku boleh jadi bengong! yer memang!!! sapa sapa janganlah kawan dengan aku okey? ^.^b ......and one more thing! 
Kalau anti dengan perempuan asal suka dekat Za? haaa? cakaplah!! and goodbye! Assalamualaikum